اسلایدر

تولید کوچکترین چیپ فلش ۱۲۸ گیگابایتی توسط SanDisk و جا دادن ۳ بیت اطلاعات در هر سلول
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

سن دیسک توانسته است با توسعه چیپ های جدیدش بالاخره عضویت ویژه در باشگاه ۱۲۸ گیگابایتی ها را به دست آورد. البته چندان هم ساده از پس غولی همچون زوج اینتل‪/‬میکرون بر نیامده و برای پشت سر گذاشتن آنها به همراهی شریک تجاریش (توشیبا) در حافظه های جدیدشان به جای سلول های ۲۰ نانومتری، از نمونه های ۱۹ نانومتری استفاده کرده اند.

علاوه بر این، سن دیسک توانسته در کنار کاهش اندازه دیسک های ۱۲۸ گیگابایتی جدیدش، از تکنولوژی X3 یا سه بیت در آنها استفاده کند. اغلب حافظه های فعلی تنها دو بیت اطلاعات را در هر سلول جای می دهند. یعنی این کار سن دیسک به معنی چپاندن مقدار بیشتری اطلاعات در تعداد کمتری سلول، مصرف کمتر سیلیکون، صرفه جویی بیشتر، حافظه ارزان تر و گیک های خوشحال تر است!

جیم هندی، تحلیل گر، تخمین می زند در حافظه های نسل سه بیتی احتمالا قیمت هر گیگابایت به کمتر از ۲۸ سنت برسد، که در مقایسه با ۳۵ سنت برای محصولات اینتل‪/‬میکرون تفاوت قابل ملاحظه ای است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, :: 18:45
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.